2017 სასწავლო წლის პირველი სემესტრის ისტორიის წრის ამსახველი ფოტო მასალა
ისტორიის წრის პირველი
სამუშო შეხვედრა
ისტორიის
წრის პირველი სხდომა
ჩატარდა 2017 წლის 10 ოქტომბერს.
მიზანი: გაეცნონ ფრანკთა იმპერიის შექმნის ისტორიას,მეროვინგებისადაკაროლინგების მმართველობის ხანაში.
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის, რუკაზე მუშაობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები: VII/ 3იყენებ პოლიტიკურ რუკას და აღწერს პირობითნიშნებს (ფერი, საზღვრები.) რომლითაც ხდება ტერიტირიების აღნიშვნა პოლიტიკურ რუკაზე.
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა. პოლიტიკურ და კონტურულ რუკებზე მუშაობა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ თემები ფრანკთა სამეფოს შესახებ, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია კარლოს დიდის იმპერიის შესახებ და შეედგინათ რუკა სახელმძრბანელოში მოცემული რუკის მიხედვით,წრის სხდომაზე წარმოადგინეს ფორმატზე განთავსებული ინფორმაცია და რუკა, წარმოადგინეს პრეზენტაცია ნამუშევრის შესახებ.
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
მიზანი: გაეცნონ ფრანკთა იმპერიის შექმნის ისტორიას,მეროვინგებისადაკაროლინგების მმართველობის ხანაში.
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის, რუკაზე მუშაობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები: VII/ 3იყენებ პოლიტიკურ რუკას და აღწერს პირობითნიშნებს (ფერი, საზღვრები.) რომლითაც ხდება ტერიტირიების აღნიშვნა პოლიტიკურ რუკაზე.
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა. პოლიტიკურ და კონტურულ რუკებზე მუშაობა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ თემები ფრანკთა სამეფოს შესახებ, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია კარლოს დიდის იმპერიის შესახებ და შეედგინათ რუკა სახელმძრბანელოში მოცემული რუკის მიხედვით,წრის სხდომაზე წარმოადგინეს ფორმატზე განთავსებული ინფორმაცია და რუკა, წარმოადგინეს პრეზენტაცია ნამუშევრის შესახებ.
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
ისტორიის წრის
მეორე სამუშაო შეხვედრა
ისტორიის წრის მეორე მეცადინეობა
ჩატარდა 2017 წლის 17 ოქტომბერს.
მიზანი: ნორმანების საბრძოლო ტექნიკისა და დაპყრობების გაცნობა.
მოსალოდნელიშედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალის გადმოცემის,მეტყველების უნარის გამომუშავება.თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის ამოკრეფისა და მასზე მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ს.ე.გ-სმისაღწევიშედეგი: VII/3. იყენებს პოლიტიკურ რუკას და აღწერს პირობით ნიშნებს,რომლითაც ხდება სახელმწიფოებისა და დედაქალაქების აღნიშვნა რუკაზე.
VII/4.ფოტო სურათის ან რუკის გამოყენებით აღწერს სხვადასხვა ტერიტორიებისთვის დამახასიათებელ თავისებურებებს მოსახლეობის საქმიანობასთან დაკავშირებით.
აქტივობები: რუკაზე მუშაობა( კონტურული და პოლიტიკური), თვალსაჩინო მასალის გამოყენებით ინფორმაციის გადმოცემა, ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.
რესურსები: დაფა, ცარცი, სახელმძღბანელო, შუასაუკუნეებისისტორიისენციკლოპედია. ფორმატი,ფლომასტერები.
მოსწავლეებმა წარმოადგინეს წინა სხდომაზე მიცემული დავალება ნორმანთა შესახებ,გააკეთეს პრეზენთაცია დავალების ირგვლივ. იმუშავესდოკუმენტურმასალაზე.
სხდომისამსახველიფოტოდავიდეომასალა:
მიზანი: ნორმანების საბრძოლო ტექნიკისა და დაპყრობების გაცნობა.
მოსალოდნელიშედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალის გადმოცემის,მეტყველების უნარის გამომუშავება.თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის ამოკრეფისა და მასზე მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ს.ე.გ-სმისაღწევიშედეგი: VII/3. იყენებს პოლიტიკურ რუკას და აღწერს პირობით ნიშნებს,რომლითაც ხდება სახელმწიფოებისა და დედაქალაქების აღნიშვნა რუკაზე.
VII/4.ფოტო სურათის ან რუკის გამოყენებით აღწერს სხვადასხვა ტერიტორიებისთვის დამახასიათებელ თავისებურებებს მოსახლეობის საქმიანობასთან დაკავშირებით.
აქტივობები: რუკაზე მუშაობა( კონტურული და პოლიტიკური), თვალსაჩინო მასალის გამოყენებით ინფორმაციის გადმოცემა, ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.
რესურსები: დაფა, ცარცი, სახელმძღბანელო, შუასაუკუნეებისისტორიისენციკლოპედია. ფორმატი,ფლომასტერები.
მოსწავლეებმა წარმოადგინეს წინა სხდომაზე მიცემული დავალება ნორმანთა შესახებ,გააკეთეს პრეზენთაცია დავალების ირგვლივ. იმუშავესდოკუმენტურმასალაზე.
სხდომისამსახველიფოტოდავიდეომასალა:
ისტორიის წრის მესამე სამუშაო შეხვედრა
ისტორიის
წრის მესამე სხდომა
ჩატარდა 2017 წლის 24 ოქტომბერს.
მიზანი: გაეცნონ “თავისუფლების დიდი ქარტიის “ შექმნის ისტორიას.
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები:
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ “ თავისუფლების დიდი ქარტიის “ შექმნის ისტორიას, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია ჯონ უმიწაწყლოს მმართველობის შესახებ და ასევე საქართველოში მსგავსი “ კარავის“ შექმნის აუცილებლობის შესახებ
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
მიზანი: გაეცნონ “თავისუფლების დიდი ქარტიის “ შექმნის ისტორიას.
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები:
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ “ თავისუფლების დიდი ქარტიის “ შექმნის ისტორიას, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია ჯონ უმიწაწყლოს მმართველობის შესახებ და ასევე საქართველოში მსგავსი “ კარავის“ შექმნის აუცილებლობის შესახებ
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
ისტორიის წრის მეოთხე სამუშაო შეხვედრა
ისტორიის
წრის მეოთხე სხდომა
ჩატარდა 2017 წლის 31 ოქტომბერს.
მიზანი: გაეცნონ ევროპაში წოდებრივ წარმომადგენლობითი ორგანოების შექმნის ისტორიას.
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები:
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ ევროპაში წოდებრივ წარმომადგენლობითი ორგანოს შექმნის ისტორიას, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია წარმომადგენლობითი ორგანოების შექმნის შესახებ
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
მიზანი: გაეცნონ ევროპაში წოდებრივ წარმომადგენლობითი ორგანოების შექმნის ისტორიას.
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები:
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ ევროპაში წოდებრივ წარმომადგენლობითი ორგანოს შექმნის ისტორიას, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია წარმომადგენლობითი ორგანოების შექმნის შესახებ
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
ისტორიის წრის მეხუთე სამუშაო შეხვედრა
ისტორიის წრის
მეხუთე სხდომა ჩატარდა
2017 წლის 7 ნოემბერს.
მიზანი: ალექსანდრე მაკედონელი.რა იყო ალექსანდრე მაკედონელის იმპერიის დაშლის მიზეზი?
მიზანი: ალექსანდრე მაკედონელი.რა იყო ალექსანდრე მაკედონელის იმპერიის დაშლის მიზეზი?
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები: VII/3. იყენებს პოლიტიკურ რუკას და აღწერს პირობით ნიშნებს,რომლითაც ხდება სახელმწიფოებისა და დედაქალაქების აღნიშვნა რუკაზე.
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ ალექსანდრე მაკედონელის მმართველობის ისტორიას, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია და შეადგინონ ალექსანდრე მაკედონელის ბრძოლების ამსახველი რუკა
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
ისტორიის წრის მეექვსე სამუშო შეხვედრა
ისტორიის წრის
მეექვსე სხდომა ჩატარდა
2017 წლის 14 ნოემბერს.
მიზანი: კონსტანტინე დიდი.რეფორმები რომის იმპერიის გადასარჩენად.
მიზანი: კონსტანტინე დიდი.რეფორმები რომის იმპერიის გადასარჩენად.
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები: VII/3. იყენებს პოლიტიკურ რუკას და აღწერს პირობით ნიშნებს,რომლითაც ხდება სახელმწიფოებისა და დედაქალაქების აღნიშვნა რუკაზე.
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ კონსტანტინე დიდის მმართველობის ისტორიას, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია კონსტანტინე დიდის რეფორმების შესახებ
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
ისტორიის წრის მეშვიდე
სამუშო შეხვედრა
ისტორიის წრის მეშვიდე სხდომა ჩატარდა
2017 წლის 21 ნოემბერს.
მიზანი: ჯვაროსნული ლაშქრობები,მიზეზები და შედეგები.
მიზანი: ჯვაროსნული ლაშქრობები,მიზეზები და შედეგები.
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები: VII/3. იყენებს პოლიტიკურ რუკას და იკვლევს ჯვაროსნათ ლაშქრობის მარშუტს.
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ რა იყო ჯვაროსნული ლაშქრობის დაწყების მიზეზი, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია ჯვაროსნულ ლაშქრობებზე და შეედგინათ რუკა სადაც ჯვარაოსათა ლაშქრობის მარშუტი იქნებოდა ნაჩვებნები.
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
ისტორიის წრის მერვე
სამუშო შეხვედრა
ისტორიის წრის მერვე სხდომა ჩატარდა
2017 წლის 28 ნოემბერს.
მიზანი:
მიზანი:
მონღოლთა დაპყრობები.
|
დავალება: დასააბუთონ მოსწავლეებმა რა იყო მონღოლთა
ლაშქრობების წარმატების მიზეზი
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები: VII/3. იყენებს პოლიტიკურ რუკას და იკვლევს მონღოლთა დაპყრობების მარშუტს
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ რა იყო მონღოლთა ლაშქრობის დაწყების მიზეზი, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია მონღოლთ ლაშქრობებზე და შეედგინათ რუკა სადაც მონღოლთ ლაშქრობის მარშუტი იქნებოდა ნაჩვებნები.
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
ისტორიის წრის მეცხრე
სამუშო შეხვედრა
ისტორიის წრის მეცხრე სხდომა ჩატარდა
2017 წლის 5
დეკემბერს .
მიზანი:
მიზანი:
ოსმალეთის
იმპერია. ბრძოლა ბიზანტიის წინაააღმდეგ
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები: VII/3. იყენებს პოლიტიკურ რუკას და იკვლევს ოსმალთა ლაშქრობის მარშუტს.
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ რა იყო ოსმალთა ლაშქრობის დაწყების მიზეზი, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია ოსმალთა ლაშქრობებზე და შეედგინათ რუკა სადაც ოსმალთა ლაშქრობის მარშუტი იქნებოდა ნაჩვებნები.
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები: VII/3. იყენებს პოლიტიკურ რუკას და იკვლევს ოსმალთა ლაშქრობის მარშუტს.
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ რა იყო ოსმალთა ლაშქრობის დაწყების მიზეზი, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია ოსმალთა ლაშქრობებზე და შეედგინათ რუკა სადაც ოსმალთა ლაშქრობის მარშუტი იქნებოდა ნაჩვებნები.
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
ისტორიის წრის მეათე
სამუშო შეხვედრა
ისტორიის წრის მეათე სხდომა ჩატარდა
2017 წლის 12
დეკემბერს.
მიზანი:
მიზანი:
ამერიკის ძველი ცივილიზაცია -მაიას ტომი
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები: VII/3. იყენებს პოლიტიკურ რუკას აჩვენებსს მაიას ტომთა განვითარების არეალს
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ მაიას ტომთა ცივილიზაცია, წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია რა იყო მაიას ტომთა ცივილიზაციის განვითარების მიზეზი.
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
ისტორიის წრის მეთერთმეტე სამუშო შეხვედრა
ისტორიის წრის მეთერთმეტე სხდომა ჩატარდა
2017 წლის 19 დეკემბერი.
მიზანი:
მიზანი:
ებრაელები
შუა საუკუნეების ევროპაში.
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
ე.ს.გ-ითგათვალისჭინებულიშედეგები: VII/3. იყენებს პოლიტიკურ რუკას აჩვენებსს ებრაელთ განსახლების არეალს
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ.
აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.
გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ ებრაელთ განსახლების არეალს,წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია რა იყო ებრაელთა დევნის მიზეზი.
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
ისტორიის წრის მეთორმეტე სამუშო შეხვედრა
ისტორიის წრის მეთერთმეტე სხდომა ჩატარდა 2017 წლის 24 დეკემბერი.
მიზანი:
მიზანი:
ჩინეთი შუა საუკუნეების ევროპაში.
|
მოსალოდნელი შედეგი: კითხვის, წაკითხული მასალიდან აზრის გამოტანის და მეტყველების უნარის გაუმჯობესება,თვალსაჩინო მასალიდან ინფორმაციის გადმოცემის, შედარების, ლოგიკური და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის გამომუშავება.
VII /6.ახასიათებს სახელმწიფო მმართველობის ფორმას.
VII 8. მოიძიებს ინფორმაციას ერთერთი პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ. აქტივობები: ტექსტზე მუშაობა, ილუსტრაციების დათვალიერება და მათზე არსებული იმნორმაციის შინაარსის გადმოცემა.გამოყენებულირესურსები: სახელმძღვანელო,მსოფლიო ისტორიის ენციკლოპედია, რუკები, დაფა,ცარცი, ფლომასტერები.
წრის მუშაობამდე გაკვეთილზე განვიხილეთ ჩინეთის შუა საუკუნეებში ,წრის წევრებს სხდომაზე განსახილველად მივეცი დავალება,მოეძიებინათ ინორმაცია ჩინთის ისტორიის შესახებ .
სხდომის მუშაობის ამსახველი ვიდეო და ფოტო
წრე ,,კლდეკარი" ხელს უწყობს მოსწავლეებში ისტორიის საგნის სიყვარულის გაზრდას და ხელს უწყობს მოსწავლეებში შემოქმედებითი უნარის განვითარებას.
ReplyDelete