სამოქალაქო განათლების თემატურ-კალენდარული გეგმა
სასწავლო თემატური და საათობრივი ბადე
სკოლა: ავრანლოს საჯარო სკოლა
სასწ/წელი 2017–2018 წწ.
საგანი: სამოქალაქო განათლება
კლასი: IX
საათების რაოდენობა წლის მანძილზე
– 68 სთ.
ვამტკიცებ
განხილულია კათედრის სხდომაზე
სკოლის დირექტორი /––––––––––/ მიხეილ ჯაყელი
კათედრის
თავმჯდომარე: / –––––––/ინდირა დიასამიძე
#
|
თემა
|
მიზანი
|
საათების
რაოდენობა
|
აქტივობები
|
მოსწავლეთა
ორგანიზება
|
რესურსები
|
შეფასება
|
1
|
ჩვენი სკოლა
|
გასული სასწაულო წლის გასაკუთრებული
მოვლენების გახსენება
|
1 სთ
|
ინფ.ორგანიზება,
საკლასო
სამუშაო
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
თვითშეფასება
|
2
|
რა მსურს და რა მჭირდება
|
ნაწარმოებ ,,რობინზონ კრუზოს,, გახსენება
და მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება საშინაო დავალება
|
წყ.მუშაობა, ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.შეფასება
|
3
|
საჭიროებიდან უფლებამდე
|
საკუთარი საჭიროებებისა და უფლებების
გაცნობიერება
|
1 სთ
|
ინფ.ორგანიზება
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ჯგ.შეფასება პრეზენტაცია
|
4
|
ადამიანის უფლებათა საფუძველი; ღირსება
|
მსჯელობა ადამიანის უფლებებსა და
მოვალეობებზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება ინფ.ორგანიზება
|
ინფ.ორგანიზება
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
5
|
ადამიანის უფლებათა საფუძველი: პირადი
და ადამიანური ღირსება
|
პირად და ადამიანურ ღირსებაზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება ინფ.ორგანიზება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
6
|
რა არის დემოკრატია და რას ნიშნავს
დემოკრატიული საზოგადოება
|
სახელმწიფო მმართველობის ფორმირების
გაცნობა 1 სთ
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, საკლასო სამუშაო
|
ინდ.მუშაობა, წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.შეფასება
|
7
|
რა რაის ადგილობრივი თვითმმართველობა
|
ცნების გააზრება
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, საკლასო სამუშა
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
8
|
თვითმმართველობის ისტორია
|
თვითმმართველობის ისტორიის გაცნობა
|
1 სთ
|
ინფ.ორგანიზება, საშ.დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
9
|
ადამიანის უფლებათა საფუძველი, თანასწორობა
|
მსჯელობა ადამიანის უფლებებსა და
მოვალეობებზე
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, ინფ.მოძიება
|
ინდ.მუშაობა, წყ.მუშობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება, პრეზენტაცია
|
10
|
ადამიანის უფლებათა საფუძველი, თავისუფლება
|
მსჯელობა თავისუფლების მნიშვნელობაზე
|
1 სთ
|
კითხვა–პასუხი, ლოგიკური აზროვნების
განვითარება
|
ინდ.მუშაობა, წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო პლაკატები
|
წყ.შეფასება
|
11
|
ადამიანით ვაჭრობა
(ტრეფიკინგი)–მონობის თანამედროვე
ფორმა
|
საფრთხეებზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
კითხვა–პასუხი, გონებრივი იერიში,
პლაკატები
|
ინდ.მუშაობა, ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება, პრეზენტაცია
|
12
|
უსაფრთხო მიგრაცია
|
მნიშვნელობაზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება
|
ჯგ.მუშაობა
|
დაფა,ცარცი
|
პრეზენტაცია
|
|
შემაჯამებელი
წერა
|
განვლილი
მასალის შეჯამება, შეფასება
|
1
სთ
|
ტესტზე
მუშაობა
|
ინდ.მუშობა
|
თაბახის
ფურცელი, კალამ
|
|
13
|
თვითმმართველობის არსი და მნიშვნელობა,
სისტემა და საკანონმდებლო ბაზა
|
თვითმმართველობის ისტორიასა და მნიშვნელობაზე
საუბარი
|
1 სთ
|
ინფ.ორგანიზება, ლოგიკური აზროვნების
განვითარება
|
ინდ.მუშაობა, წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
წყ.შეფასება
|
14
|
გამორჩეული ადამიანები
|
ექვთიმე თაყაიშვილისა და დედა ტერეზას ისტორიების გაცნობა
|
1 სთ
|
ინფ.ორგანიზება
საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო თაბახის ფურცელი,კალამი
|
ინდ.შეფასება
|
15
|
ჩემი ოცნების გმირი
|
საკუთარ ოცნების გმირზე საუბარი
|
1 სთ
|
ინფ.ორგანიზება, სქემაზე მუშაობა
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ჯგ.შეფასება
|
16
|
აქტიური მოქალაქეობა და სამოქალაქო
საზოგადოება
|
მსჯელობა აქტიურ მოქალაქეობის მნიშვნელობაზე
|
1 სთ
|
ლოგიკური მსჯელობის განვითარება
|
ინდ.მუშაობა
წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო დაფა,ცარცი
|
ინდ.შეფასება
|
17
|
ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციის
განხილვა
|
მსჯელობა ადამიანის უფლებებსა და
მოვალეობებზე
|
1 სთ
|
კითხვა–პასუხი, დისკუსია
|
ინდ.მუშაობა, წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო ისტორიის კაბინეტი
|
ინდ.შეფასება
|
18
|
მინდა ვიყო პიროვნება
|
ცნების განსაზღვრა და ღირებულებებზე
მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.გაცნობა, დისკუსია
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
19
|
ადგილობრივი თვითმმართველობის ძირითადი
და მახასიათებელი ნიშნები
|
მსჯელობა ადგილობრივ თვითმმართველობის
ფუნქციებზე
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, საშიანო დავალება
|
ინდ.მუშაობა,
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
20
|
ადგილობრივი თვითმმართველობის წარმომადგენლობითი
და აღმასრულებელი ორგანო
|
თვითმმართველობითი ორგანოთა შექმნის–ფორმირების
წესის გაცნობა
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, საკლასო სამუშაო
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
დაფა,ცარცი
|
ინდ.შეფასება
|
21
|
დისკრიმინაცია და თანასწორობა–ყველა
განსხვავებულია, ყველა თანასწორია
|
დისკრიმინაციის უარყოფით მხარეებზე
მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.გაცნობა, კითხვა–პასუხი, დისკუსია
|
ინდ.მუშაობა, წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.შეფასება
|
22
|
ბრბო და საზოგადოება
|
მსჯელობა ამ ორ ცნებაზე
|
1 სთ
|
ინფ.ორგანიზება, ლოგიკური მსჯელობა
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო თაბახის ფურცელი,კალამი
|
ინდ.შეფასება
|
23
|
ტოლერანტობა და არატოლერანტობა
|
მსჯელობა ამ ორ საკითხზე
|
1 სთ
|
საკლასოსამუშაო
დამოუკიდებელი აზროვნება
|
ინდ.მუშაობა, წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
24
|
ქუჩა და თეატრი
|
იროდიონ ევდოშვილის მოთხრობის ნაწყვეტის
გაცნობა
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, საშინაო დავალებ
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
25
|
შეიარაღებული კონფლიქტი–საფრთხე მშვიდობიანი
მოსახლეობისათვის
|
მსჯელობა კონფლიქტის მხარეებზე
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავებ, დისკუსია
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ჯგ.შეფასება
|
26
|
რა არის მდეია და რისთვის გვჭირდება
ის
|
მსჯელობა მედიის აუცილებლობაზე და
ხარისხზე
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, მასალის მოძიება
|
წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო ისტ–იის კაბინეტ
|
წყ.შეფასება
|
|
შემაჯამებელი
წერა
|
განვლილი
მასალის შეფასება, შეჯამება
|
1
სთ
|
ტესტზე
მუშაობა
|
ინდ.მუშაობა
|
|
|
27
|
მედია უძველეს დროიდან დღემდე
|
მედიის ისტორიის გაცნობა
|
1 სთ
|
ინფ.გაცნობა, კლასში სამუშაო
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
28
|
რას ნიშნავს იყო ლტოლვილი
|
მსჯელობა ლტოლვილთა პრობლემებზე
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, საკლასო სამუშაო
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
29
|
საზოგადოებაზე ორიენტირებული მედია
|
საზოგადოების და მედიის ურთიერთობაზე
მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, საკლასო სამუშაო
|
წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი
|
წყ.შეფასება
|
30
|
თანამშრომლობა მედიასთან
|
მსჯელობა მედიასა და საზოგადოებაზე
|
1 სთ
|
ინფ.ორგანიზება, საშინაო დავალებ
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
31
|
როგორ განვახორციელოთ თვითმმართველობა
|
მსჯელობა თვითმმართველობის განხორციელების
მნ-ზე
|
1 სთ
|
ლოგიკური აზროვნების განვითარება
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცელი,კალამი
|
პრეზენტაცია
|
32
|
რა სჭირდება მოქალაქეს საზოგადოებისაგან
და საზოგადოებას მოქალაქისგან
|
,,თავისუფლების’’ ცნების
გაცნობიერება
|
1 სთ
|
დამოუკიდებელი აზრის განვითარება,კითხვა-პასუხი,ინფორმაცია
|
ინდ.მუშაობა, ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება, პრეზენტაცია
|
33
|
მაჰათმა განდის, მარტინ ლუთერ კინგის,
ნელსონ მანდელას და მერაბ კოსტავას ნიოგრაფიების გაცნობა
|
მსჯელობა საზოგადოებრივ ურთიერთობებზე
|
1 სთ
|
საკლასო სამუშაო, ინფ.ორგანიზება,
საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა, წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცელი,
კალამი
|
ინდ.შეფასება, წყვილებში შეფასება
|
34
|
დემოკრატიული საზოგადოების უპირატესობა
აქტიური მოქალაქეობისათვის
|
მსჯელობა დემოკრატიული საზოგადოების
უპირატესობაზე
|
1 სთ
|
ინფ.გაცნობა, საკლასო სამუშაო
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ისტ-იის კაბინეტი
|
პრეზენტაცია
|
35
|
ძალადობა შენს ცხოვრებაში
|
ძალადობის სახეების გაცნობა და მსჯელობა ძალადობის უარყოფით მხარეებზე
|
1 სთ
|
საკლასო სამუშაო, ინფ.დამუშავება
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
36
|
უფლებები დღეს და ხვალ
|
უფლებების სხვადასხვა სახის გაცნობა
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, საკლასო სამუშაო
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცელი
|
ჯგ.შეფასება
|
37
|
წინასწარ ნუ განსჯი
|
მსჯელობა გულქან რაზიკაშვილის ნაამბობზე
|
1 სთ
|
სიტუაციური ამოცანის დამუშავება
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, თაბახის ფურცელი
|
პრეზენტაცია
|
38
|
ქალი და მამაკაცი
|
სტერეოტიპული შეხედულებების უარყოფით
შედეგებზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, საშინაო დავალება
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ფურცელი, კალამი
|
ჯგ.შეფასება
|
39
|
ქალი და მამაკაცი მე-2-ე ნაწილი
|
გავრცელებული სტერეოტიპული ფრაზების
გახსენება
|
1 სთ
|
სიტუაციურ ამოცანაზე მუშაობა, საშინაო
დავალება
|
ინდ.მუშაობა, ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება, პრეზენტაცია
|
40
|
ბავშვის უფლებათა კონვენცია
|
კონვენციის გაცნობა
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, საკლასო სამუშაო
|
ჯგ.მუშაობა, ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ისტ-იის კაბინეტი
|
ინდ.შეფასება, პრეზენტაცია
|
41
|
,,ბედნიერი უფლისწული,,
|
ოსკარ უაილდის ნაწარმოების’’ ბედნიერი
უფლისწულის’’ გაცნობა და დამუშავება
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
42
|
მინდა გავხდე პრეზიდენტი
|
მსჯელობა ხელისუფლების დაყოფის დადები\ტ
და უარყოფით მხარეებზე
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, საკლასო სამუშაო,
საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა, წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
ინდ.შეფასება
|
43
|
პოლიტიკოსი-ლიდერი
|
მსჯელობა ლიდერობაზე
|
1 სთ
|
საკლასო სამუშაო, დისკუსია
|
ინდ.მუშაობა, ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
44
|
შემაჯამებელი
წერა
|
განვლილი
მასალის შეჯამებ, შეფასება
|
1
სთ
|
ტესტზე
მუშაობა
|
ინდ.მუშაობა
|
|
|
45
|
საქართველოს მთავრობა
|
პრეზიდენტისა და პარლამენტის უფლებებსა
და მოვალეობებზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინდ.მუშაობა, საკლასო სამუშაო
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
ინდ,შეფასება
|
46
|
რა არის სასამართლო ხელისუფლება
|
მსჯელობა სასამართლო ხელისუფლებაზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, ინფ.დამუშავება, საშინაო
დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ისტ-იის კაბინეტი
|
ინდ.შეფასება
|
47
|
როგორ გავზრდილვართ
|
ადამიანის ასაკობრივ სხვაობაზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, საკლასო სამუშაო
|
წყ.მუშაობა, ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
პრეზენტაცია
|
48
|
ადრეული ქორწინება
|
მსჯელობა ადრეული ქორწინების მხარეებზე
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, სიტუაციური ამოცან
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
49
|
გინდა იყო ჯანმრთელი
|
მსჯელობა ჯანმრთელობაზე
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, ინფ.მოძიება, საკლასო
სამუშაო, საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა, ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
50
|
ალკოჰოლი
|
ალკოჰოლის მავნებლობაზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, ინფ.მოძიება, საშინაო
დავალება
|
ინდ.მუშაობა, ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ისტ-იის კაბინეტი
|
ინდ.შეფასება, პრეზენტაცია
|
51
|
ნარკოტიკი
|
გაეცნონ ინფორმაციას ნარკოტიკის შესახებ
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, დამატებითი ინფორმაციის
მოძიებ
|
ინდ.მუშაობა, ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
პრეზენტაცია
|
52
|
ეკონომიკის ძირითადი საკითხები
|
ცნების გააზრება და ძირითადი საკითხების
გააზრება
|
1 სთ
|
საკლასო სამუშაო, საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
53
|
მოთხოვნა-მიწოდება-საბაზრო წონასწორობა
|
ძირითადი ცნებებისა და კონცეფციების
გაცნობა
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, დამატებითი მასალის
მოძიება
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
პრეზენტაცია
|
54
|
მონის წარმოება მბრძანებლურ ეკონომიკაში
|
მიწის წარნოების აუცილენლობაზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, საკლასო სამუშაო,
საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა, წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ისტ-იის კაბინეტი
|
ინდ.შეფასება, წყ.შეფასებს
|
55
|
მეწარმეობა
|
მეწარმოების ცნების გააზრება
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
56
|
რა არის მოგება?
|
მსჯელობა მოგების აუცილებლობის მნიშვნელობაზე
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, საკლასო სამუშაო
|
ინდ.მუშაობა, წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანეო, დაფა, ცარცი
|
ინდ.შეფასება
|
57
|
შემაჯამებელი
წერა
|
განვლილი
მასალის შეჯამება შეფასება
|
1
სთ
|
ტესტზე
მუშაობა
|
ინდ.მუშაობა
|
|
|
58
|
ვინ იმარჯვებს კონკურენციის დროს?
|
კონკურენციის ცნების გააზრება
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, საკლასო სამუშაო
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
59
|
ეკონომიკური პრაქტიკუმი
|
მსჯელობა ეკონომიკის განვითარების
მსჯელობაზე
|
1 სთ
|
დისკუსია, ინფ.დამუშავება
|
წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
წყ. შეფასება
|
60
|
დავზოგოთ თუ მოვიხმაროთ
|
დაზოგვის მნიშვნელობაზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, დისკუსია, კითხვა-პასუხი
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
61
|
სახელმწიფოს როლი ეკონომიკაში
|
მოსწავლეებმა იმსჯელონ რა როლი აკისრია
ეკონომიკის გაზრდაში სახელმწიფოს
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, საკლასო სამუშაო,
კითხვა-პასუხი
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
62
|
ბიუჯეტი
|
ცნება ,,ბიუჯეტის ‘’ გააზრება
|
1 სთ
|
დისკუსია, საკლასო სამუშაო
|
წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
წყ.შეფასება
|
63
|
გადასახადები, ვალდებულებები, პასუხისმგებლობა
|
გადასახადების გადახდის აუცილებლობაზე
მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
64
|
შემაჯამებელი
წერა
|
განვლილი
მასალის შეჯამება, შეფასება
|
1
სთ
|
ტესტზე
მუშაობა
|
ინდ.მუშაობა
|
|
|
65
|
ეფექტები ჩვენს გარშემო და როგორ
მივაღწიოთ კეთილდღეობას?
|
მსჯელობა თუ როგორ მოქმედებს გარემო
ეკონომიკის განვითარებაზე
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, საკლასო სამუშაო,
საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა, ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
66
|
ბავშვის უფლებათა კონვენცია
|
ბავშვის უფლებათა კონვენციის გაცნობა
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება, დისკუსია
|
წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.შეფასება
|
67
|
ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაცია
|
მსჯელობა უფლებებსა და მოვალეობებზე
|
1 სთ
|
ინფ.დამუშავება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
68
|
განმავითარებელი რეფლექსია
|
რა ვიცოდი, რა ვისწავლე და რა მინდა
ვიცოდე
|
1 სთ
|
|
|
|
|
სასწავლო თემატური და საათობრივი ბადე
სკოლა: ავრანლოს საჯარო სკოლა
სასწ/წელი 2017–2018 წწ.
საგანი: სამოქალაქო განათლება
კლასი: X
საათების რაოდენობა წლის მანძილზე
– 110 სთ.
ვამტკიცებ
განხილულია კათედრის სხდომაზე
სკოლის დირექტორი /––––––––––/ მიხეილ ჯაყელი
კათედრის
თავმჯდომარე: / –––––––/ ინდირა დიასამიძე/
#
|
თემა
|
მიზანი
|
საათების
რაოდენობა
|
აქტივობა
|
მოსწ.ორგანიზება
|
რესურსი
|
შეფასება
|
1
|
დროის წრფე –
ჩემი მომავალი
|
წარსული ცხოვრების ანალიზი
|
1 სთ
|
ანალიტ.აზროვნება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
|
როგორ მესახება ჩემი მომავალი
|
თავისუფალი თემის დაწერა
|
1 სთ
|
ლოგიკური აზროვნება
|
ინდ. მუშაობა
|
თაბახის ფურცელი,კალამი
|
ინდ. შეფასება
|
2
|
ვიდრე პროფესიას აირჩევდე
|
პროფესიული არჩევანის დაფიქსირება
|
1 სთ
|
ინფორმაციის მოპოვება
|
ინდ. მუშაობა
|
ფურცელი,კალამი
|
ინდ.შეფასება
|
|
საქართველოს კონსტიტუციის 35–ე მუხლის
გაცნობა
|
მოსწავლეები მსჯელობენ კონსტიტუციის
|
1 სთ
|
საშინაო დავალება
|
წყვილებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყვილების შეფასება
|
3
|
როგორ მინდა ვიცხოვრო
|
საკუთარი არჩევანის დაფიქსირება
|
1 სთ
|
ინფ. მიწოდება
|
ინდ. მუშაობა
|
ფურცელი,კალამი
|
ინდ.შეფასება
|
|
ჰიპების ლოზუნგის გაცნობა
|
მოსწავლეები მსჯელობენ ჰიპების ლოზუნგზე
|
1 სთ
|
ინფ.ორგანიზება საშინაო დავალება
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ფურცელი,კალამი
|
ჯგუფური შეფასება
|
4
|
მონაწილეობა
|
მოსწავლეები მსჯელობენ თვითმმართველობის
მნიშვნელობაზე
|
1 სთ
|
ინფ. მოძიება
|
კითხვა–პასუხი, ინდ. მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
ინდ. შეფასება
|
|
საინფორმაციო გამოცდილება და შესაბამისი
დოკუმენტები
|
მოსწავლეები მსჯელობენ ადამიანის
უფლებებზე და ვალდებულებებზე
|
1 სთ
|
ლოგიკური აზროვნება
|
ინდ. მუშაობა ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ფურცელი, კალამი
|
ჯგუფური მუშაობა
|
5
|
პრობლემები საზოგადოებაში, დამოკიდებულება
პრობლემისადმი
|
მოსწავლეთა მოსაზრების დაფიქსირება
|
1 სთ
|
ანალიტიკური აზროვნება, საშინაო დავალება
|
ინდ. მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ფურცელი, კალამი
|
ინდ. შეფასება
|
|
,,ალბერტ შვაიცერის’’და ,,კრეგ კიულბერგის’’ნაწარმოებათა
ნაწყვეტების გაცნობა
|
მოსწავლეები ჯგუფურად მუშაობენ ამ
ორ ნაწარმოებზე
|
1 სთ
|
საშინაო დავალება
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ჯგ. მუშაობა
|
6
|
ძველი და ახალი
|
ძველ და ახალ სიტყვების მსგავსების
პოვნა
|
1 სთ
|
ლოგიკური აზროვნება
|
წყვილებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.შეფასება
|
|
გრიგოლ რობაქიძის მოთხრობის ,,თბილისი’’–ს
ნაწყვეტის გაცნობა
|
მოსწავლეები მსჯელობენ ნაწარმოებზე
|
1 სთ
|
ინფ. მოძიება
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ჯგ. შეფასება
|
7
|
მამა და შვილი
|
ძველ მამა–შვილურ ურთიერთობებზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, საშინაო დავალება
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ფურცელი, კალამი
|
ჯგ. შეფასება
|
8
|
მე საზოგადოებაში
|
საზოგადოებაში საკუთარი ადგილის დამკვიდრებაზე
მსჯელო
|
1 სთ
|
ინფ. მოძიება
|
ინდ. მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
ინდ. შეფასება
|
9
|
გარემო, რომელიც მოსწავლეთა თვითმმართველობას
უწყობს ხელს
|
მოსწავლეთა ცნობიერებაში არესებული
სტერეოტიპების გამოვლ
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, კითხვა–პასუხი
|
კითხვა–პასუხი, წყვილენში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
შეფასება წყვილებში
|
10
|
მე და ჩემი ოჯახი
|
ოჯახის შესახებ მეტი ინფორმაციის
მოპოვება
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება კლასში სამუშაო
|
ჯგ.მუშაობა, პრეზენტაცია
|
სახელმძღვანელო,დაფა,წებოვანი ქაღალდი
|
ჯგ.შეფასება
|
|
შემაჯამებელი წერა
|
განვლილი მასალის შეჯამება–შეფასება
|
1 სთ
|
ტესტზე მუშაობა
|
ინდ.მუშაობა
|
|
|
11
|
ქორწინება და კანონი
|
მსჯელობა ქორწინების ასაკთან დაკავშირებით
|
1 სთ
|
ტესტზე მუშაობა, საშინაო დავალებ
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინფ.შეფასება
|
|
საქართველოს სამოქალაქო კოდექსის
გაცნობა
|
მსჯელობა საკუთარ უფლებებსა და მოვალეობებზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება
|
ინდ.მუშობა, წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება, წყ.შეფასება
|
12
|
თანამრომლობა პარტნიორთა შერჩევის
პრინციპი
|
მსჯელობა პარტნიორთა შერჩევის შესახებ
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, ინფ.მოძიება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი
|
ინდ.შეფასება
|
13
|
მინდა შევქმნა ოჯახი
|
მსჯელობა ოჯახის შექმნის შესახებ
|
1 სთ
|
ლოგიკური აზროვნება, საშინაო დავალებ
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
14
|
ვარ საქართველოს მოქალაქე
|
მსჯელობა მოქალაქეობის მიღების შესახებ
|
1 სთ
|
დისკუსია, ლოგიკური აზროვნება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
|
საქართველოს ორგანული კანონის გაცნობა
|
მოქალაქეობის მიღება კანონის საფუძველზე
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, ინფ.მოძიება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
15
|
სკოლის თვითმმართველობის სტრუქტურა
და ფუნქციებ
|
მოსწავლეთა თვითმმართველობის სტრუკტურის
გაცნობა
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
|
სკოლის დემოკრატიზაცია და შესაბამისი
გარემოს უზრუნველყოფა
|
მსჯელობა სკოლის დემოკრატიზაციაზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება
|
ინდ.მუშაობა, ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
16
|
მინდა გავხდე დიდი
|
რა არის უფლებაუნარიანობა
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, საშინაო დავალებ
|
ინდ.მუშაობა, ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი
|
ჯგ.შეფასება
|
|
სამოქალაქო კოდექსის გაცნობა
|
მსჯელობა სამოქალაქო კოდექსზე
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
17
|
გაერო და საერთაშორისო სამართლებრივი
დოკუმენტები
|
გაეროს საერთაშორისო დოკუმენტების
გაცნობა
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, ინფ.მიწოდება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
|
ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციის
გაცნობა
|
მოსწავლეები მსჯელობენ ადამიანის
უფლებაბებსა და მოვალეობებზე
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,ფურცელი,კალამი
|
ჯგ.მუშაობა
|
18
|
უფლებები და თავისუფლებები
|
მოსწავლეები მსჯელობენ ადამიანის
უფლებებსა და თავისუფლებებზე
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, საშინაო დავალება
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
|
პოლიტიკური და კულტურული უფლებები
|
მსჯელობა თუ რას ნიშნავს პოლიტიკური
და კულტურული უფლებებ
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, კლასში მუშაობა
|
წყვილებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ფურცელი,კალამი
|
წყვილების შეფასება
|
19
|
სკოლის თვითმმართველობის სტრუქტურა
და ფუნქციებ
|
მოსწავლეები მსჯელობენ სკოლის სტრუქტურაზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, კლასში მუშაობა
|
ჯგ.მუშაობა, სახელმძღვანელ
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
|
სკოლოის დემოკრატიზაცია დაშესაბამისი
გარემოს უზრუნველყოფა
|
მსჯელობა სკოლის დემოკრატიზაციის
აუცილებლობაზე
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
20
|
,,მივასიკვდილნოთ უპოვარნი’’
|
მოსწავლეები ეცნობიან შარლ ბოდლერის
ნაწარმოების ნაწყვეტს
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, საშიანო დავალება
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ფურცელი, კალამი
|
პრეზენტაცია
|
|
,,სარჩობელაზედ,,
|
მოსწავლეები იხსენებენ ი.ჭავჭავაძის
ნაწ–ს
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, საშინოა დავალებ
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
21
|
საზოგადოებრივი საქმიანობა, საზოგადოებრივი
სარგებე
|
მსჯელობა საზოგადოებრივ სარგებელზე
|
1 სთ
|
კითხვა–პასუხი, საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
|
პრობლემები და მათი გადაჭრის ალგორითმი
|
მსჯელობა საზოგადოებრივ პრობლემებზე
|
1 სთ
|
კლასში სამუშაო, დისკუსია
|
წყვილებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ფურცელი,კალამი
|
წყ.შეფასება
|
|
შემაჯამებელი
წერა
|
განვლილი
მასალის შეჯამება,შეფასება
|
1
სთ
|
ტესტზე
მუშაობა
|
ინდ.მუშაობა
|
|
|
22
|
სიკვდილით დასჯა და სიცოცხლის უფლება
|
მსჯელობა ადამიანის უფლებებზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, საშინაო დავალებ
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
|
ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციის
განხილვა
|
მსჯელობა ადამიანის უფლებებზე და
მოვალეობებზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, კლასში სამუშაო
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
23
|
ვინ არის მთავარი?
|
განხილვა ნიკოლოზ მაკიაველის ,,მთავარი’’ნაწყვეტის
|
1 სთ
|
ინფ.განხილვა
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
|
მაკიაველი და თანამედროვე პოლიტიკოსები
|
მსჯელობა მაკიაველის პოლიტიკაზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, საშინაო დავალება
|
ინფ.მოძიება
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
24
|
მთავრობა და ხელისუფლება
|
მსჯელობა,თუ რას ფლობს სულხან საბა
მთავრობის განმარტებაზ
|
1 სთ
|
დამატებითი მასალის მოძიება, საშინაო
დავალებ
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
|
მმართველობის სხვადასხვა ფორმებზე
მსჯელობა
|
მსჯელობა ისტორიულად მმართველობის
რომელ ფორმებს იცნობენ
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, კლასში მუშაობა
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,ინტერნეტი
|
პრეზენტაცია
|
25
|
მოსწავლის ადგილი და მონაწილეობის
შესაძლებლობა სკოლის სხვადასხვა თვითმმართველობაში
|
მოსწავლეები მსჯელობენ თავიანთ შესაძლებლობებზე
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება კლასში მუშაობა
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი
|
პრეზენტაცია
|
|
თვითმმართველობის პროცესში მონაწილეობის
სამართლებრივი გარანტებ
|
მსჯელობა უფლებებსა და მოვალეობებზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ინტერნეტი
|
ინდ.შეფასება
|
26
|
ჩემი ხატია სამშობლო
|
მსჯელობა სახელმწიფო სიმბოლოებზე
|
1 სთ
|
ტექსტზე მუშაობა, საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
|
რა მნიშვნელობა აქვს სახელმწიფო სიმბოლოებს
|
მსჯელობა სიმბოლოების აუცილებლობაზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, კლასში მუშაობა
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
27
|
ხელისუფლების დანაწილება
|
რას ნიშნავს ხელისუფლების დანაწილება?
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, კლასში მუშაობა
|
წყვილებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი
|
წყვილების შეფასება
|
|
როგორ ხდება ხელისუფლების გადანაწილება
|
მსჯელობა ხელისუფლების გადანაწილებაზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინფ.შეფასება
|
28
|
ერთი მოქალაქე–ერთი ხმა
|
მსჯელობა, თუ საზოგადოება რა მონაწილეობას
ღებულობს ქვეყნის მმართვაში
|
1 სთ
|
ტესტზე მუშაობა, კლასში მუშაობა
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
29
|
თვითმმართველობის პრაქტიკული განხორციელება
|
მსჯელობა თვითმმართველობის პრაქტიკულ
განვი–ზე
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, კლასში მუშაობა
|
წყვილებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ინტერნეტი
|
წყვილების შეფასება
|
|
პროექტზე მუშაობა
|
მსჯელობა პროექტის მნიშვნელოვან საკითხზე
|
1 სთ
|
ინფორმაციის შეგროვება, კლასში მუშაობა
|
ჯგუფური მუშაობა
|
ინტერნეტი,
ფურცელი, კალამი
|
პრეზენტაცია
|
30
|
არჩევანი–შენ...
|
მმართველობის ფორმების განხილვა
|
1 სთ
|
ტექსტზე მუშაობა, კლასში მუშაობა
|
ჯგუფური მუშობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
|
ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციის
განხილვა
|
ადამიანის უფლებებსა და მოვალეობებზე
მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
31
|
როგორ ვირჩევთ სკოლის თვითმმართველობის
ორგანოებს
|
მსჯელობა სკოლის თვითმმართველობის
არჩევნებზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, საშინაო დავალება
|
წყვილებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.შეფასება
|
|
მოსწავლეთა თვითმმართველობის არჩევა
|
მსჯელობა თვითმმართველობის არჩევნების
ჩატარებაზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
32
|
საქართველოს სამოქალაქო კოდექსის
განხილვა
|
მსჯელობა მეუღლეთა უფლებებზე
|
1 სთ
|
ტესტზე მუშაობა, კლასში მუშაობა
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
|
საქ–ს სამოქალაქო კოდექსის ზოგადი
დებულების განხილვა
|
მსჯელობა ქორწინების რეგისტრაციის
მნიშვნელობაზე
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება, კლასში მუშაობა
|
წყვილებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
წყ.მუშაობა
|
33
|
შემაჯამებელი წერა
|
განვლილი მასალის შეჯამება,შეფასება
|
1 სთ
|
ტესტზე მუშაობა
|
ინდ.შეფასება
|
|
|
34
|
როცა გენდობიან...
|
მსჯელობა სკოლის თვითმმართველობაზე
|
1 სთ
|
ტესტზე მუშაობა, კითხვა–პასუხი
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
|
საქართველოს ორგანული კანონის განხილვა
|
ზოგად დებულებებზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
ტესტზე მუშაობა
|
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი
|
პრეზენტაცია
|
35
|
სიტყვიდან–საქმეზე...
|
მსჯელობა საარჩევნო პროგრამაზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება, საშინაო დავალებ
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება, პრეზენტაცია
|
|
ორგანული კანონის ზოგადი დებულების
განხილვა
|
მსჯელობა მოქალაქეობის მიღების გზებზე
|
1 სთ
|
დამატებით მასალაზე მუშაობა
|
წყვილებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ინტერნეტი
|
წყვილებში მუშაობა
|
36
|
ფაქტია თუ მოსაზრება?
|
რატომ არის აუცილებელი, რომ დაცული
იყოს სიტყვის თავისუფლება
|
1 სთ
|
ტექსტზე მუშაობა, საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
|
ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციის
21,22 და 23–ე მუხლების განხილვა
|
მსჯელობა აღნიშნულ მუხლებზე
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება–მოწოდება, საშინაო დავალება
|
ინდ.მუშაობა, წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,ინტერნეტი
|
ინდ.შეფასება, პრეზენტაცია
|
37
|
საქ–ს ორგანული კანონი მოქალაქეობის მიღების შესახებ
|
მსჯელობა, თუ როგორ ხდება მოქალაქეობის
მიღება კანონით
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
|
ორგანული კანონის 10,11,12,13 და
14–ე მუხლებზე მსჯელობა
|
მსჯელობა ორგანული კანონის შესახებ
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ინტერნეტი
|
ინდ.შეფასება
|
38
|
კორუფცია
|
მსჯელობა ტერმინის შესახებ
|
1 სთ
|
ტექსტზე მუშობა
|
წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.შეფასება
|
|
ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციის
15,16,17,18 მუხლების განხილვა
|
მსჯელობა ადამიანის უფლებათა საყოველთაო
დეკლარაციის შესახებ
|
1 სთ
|
ინდ.მიწოდება
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
39
|
შემაჯამებელი
წერა
|
განვლილი
მასალის შეჯამება, შეფასება
|
1
სთ
|
ტესტზე
მუშაობა
|
ინდ.მუშაობა
|
|
|
40
|
რა არის დამოკიდებულება
|
მსჯელობა ტერმინზე
|
1 სთ
|
ტექსტზე მუშობა
|
წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.შეფასება
|
|
ქცევითი და ქიმიური დამოკიდებულება
|
ტერმინთა განმარტებები
|
1 სთ
|
ინფ.მოძიება
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო,ინტერნეტი
|
ინფ.შეფასება, პრეზენტაცია
|
41
|
როცა საჭიროა თქვი ,,არა’’
|
მსჯელობა ,,არა’’–ს ირგვლივ
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
|
როცა საჭიროა თქვი ,,დიახ’
|
მსჯელობა ,,დიახ’’–ს შესახებ
|
1 სთ
|
ტექსტზე მუშაობა
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
42
|
ვისაც შენი დახმარება სჭირდება
|
რატომ უნდა დავეხმაროთ სხვებს
|
1 სთ
|
ტექსტზე მუშაობა
|
წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.შეფასება
|
|
ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციის
1,3,4,5,6,7–ე მუხლების განხილვა
|
მსჯელობა ადამიანის უფლებებზე და
მოვალეობებზე
|
1 სთ
|
კლასში მუშობა
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
43
|
როდესაც თავს დამცირებულად გრძნობ
|
მსჯელობა,თუ რატომ არის ცუდი სხვისი
დაცინვა და რა შედეგამდე შეიძლება მიგვიყვანოს ამ ყველაფე
|
1 სთ
|
ტექსტზე მუშაობა
|
წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი
|
წყ.შეფასება
|
|
ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციის
1,2,3,4,6,8,10–ე მუხლების განხილვა
|
|
1 სთ
|
დამატებით მასალაზე მუშაობა
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო, ინტერნეტი
|
ინდ.შეფასება
|
44
|
კონფლიქტები შინ და გარეთ
|
ტერმინის განმარტება და რა სახის
კონფლიქტებს იცნობთ
|
1 სთ
|
ტექსტზე მუშობა
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
|
საყოველთაო დეკლარაციის
26,27,28–ე მუხლების განხილვა
|
უფლებებსა და მოვალეობებზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
დამატებით მასალაზე მუშაობა
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
45
|
მშვიდობიანი თანაარსებობის წესი
|
მსჯელობა მშვიდობიან თანაცხოვრებაზე
|
1 სთ
|
დამატებით მასალაზე მუშაობა
|
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
|
საყოველთაო დეკლარაციის
18,19,20–ე მუხლების განხილვა
|
უფლებებსა და მოვალეობებზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
ტექსტზე მუშობა
|
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
46
|
შემაჯამებელი
წერა
|
განვლილი
მასალის შეჯამება, შეფასება
|
1
სთ
|
ტესტზე
მუშობა
|
ინდ.შეფასება
|
|
|
47
|
ორგანული კანონის 21,22,23,24–ე მუხლების
განხილვა
|
მოქალაქეობაზე მსჯელობა
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება
|
წყ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.შეფასება
|
48
|
ქორწინების რეგისტრაციის განხილვა
|
მსჯელობა ქორწინების რეგისტრაციაზე
|
1 სთ
|
საკლასო სამუშაო
|
ჯგ.მუშობა
|
სახელმძღვანელო
|
პრეზენტაცია
|
49
|
სამოქალაქო კოდექსის ქონებრივ უფლებებსა
და მოვალეობების გაცნობა
|
მსჯელობა სამოქალაქო კოდექსზე
|
1 სთ
|
ინფ.მიწოდება
|
ინდ.მუშობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
50
|
სამოქალაქო სამართლის კოდექსი
|
მსჯელობა სამოქალაქო სამართლის ზოგად
კოდექსზე
|
1 სთ
|
კლასში მუშაობა
|
წყვილებში მუშობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.შეფასება
|
51
|
ორგანული კანონის 10–დან 15–მდე მუხლების
განხილვა
|
მსჯელობა აღნიშნულ მუხლებზე
|
1 სთ
|
კლასში მუშობა
|
ინდ.მუშობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება
|
52
|
შემაჯამებელი
გაკვეთილი
|
რა
ვიცოდი და რა გავიგე
|
1
სთ
|
კითხვა–პასუხი
|
ინდ.მუშაობა
|
|
|
Comments
Post a Comment