სტანდარტულ გაკვეთილზე გამოყენებული შეფასების რუბრიკა
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
მოსწავლეებს
თითოეულ კრიტერიუმში ენიჭებათ ნული ან ერთი ქულა და საბოლოო ქულის გამოსაყვანად
ითვლება მათი ჯამი. მაქსიმალური ჯამი არის ათი ქულა.
|
მოსწავლის
სახელი, გვარი
|
||||||||||
|
1.
|
2.
|
3.
|
4.
|
5.
|
6.
|
7.
|
8.
|
9.
|
10.
|
|
|
საინტერესო შესავალი (პრობლემის
იდენტიფიცირება)
|
||||||||||
|
კვლევების/ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
|
||||||||||
|
შემოქმედებითი უნარი
|
||||||||||
|
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
|
||||||||||
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური
ჯაჭვი)
|
||||||||||
|
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
|
||||||||||
|
თვალსაჩინოებების გამოყენება
|
||||||||||
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
||||||||||
|
ინფორმაციის ფლობის უნარი (ადეკვატური კითხვა-პასუხი)
|
||||||||||
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
||||||||||
|
ჯამი
|
||||||||||
გაკვეთილშიჩართულობა
|
ქულები და კრიტერიუმები
|
9–10
|
7–8
|
4–5–6
|
1–2–3
|
|
აქტიური მონაწილეობა
|
ყოველთვის
მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას
|
ყოველთვის მონაწილეობს
|
ხშირად მონაწილეობს
|
იშვიათად ან საერთოდ არ
მონაწილეობს
|
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
გამართულად მეტყველებს, აქვს
მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით საშუალებებს
|
გამართულად მეტყველებს და იყენებს
მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს
|
იცავს მართლმეტყველების
ელემენტარულ წესებს. მეტ–ნაკლებად გამართულად საუბრობს
|
არ იცავს მართლმეტყველების
ელემენტარულ წესებს
|
|
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად
წარმოდგენა
|
ყოველთვის დამაჯერებლად და
არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას
|
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს
საკუთარ მოსაზრებას
|
სირად ახერხებს საკუთარი აზრის
დასაბუთებას
|
უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად
ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
|
სხვისი აზრის პატივისცემის
დემონსტრირება
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ
მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი
აზრის მიმართ პატივისცემას
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ
მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
|
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის
დამთავრებას
|
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას
|
ჯგუფის მუშაობის შეფასების
სქემა
|
კრიტერიუმები
|
1 - 4
|
5-7
|
8-10
|
|
ჯგუფის
წევრების ჩართულობა მუშაობაში
|
ყველა წევრი არ არის ჩართული
|
უმრავლესობა ჩართულია
|
ყველა ჩართულია
|
|
ურთიერთმოსმენისა
და აზრის გაზიარების უნარი
|
კამათობენ,არ უსმენენ ერთმანეთს და არის ხმაური, არ
იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ხმაურობენ, ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
უსმენენ ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
|
ინსტრუქციის
მიხედვით მუშაობა
|
ზუსტად ვერ მიყვებიან ინსტრუქციას
|
ნაწილობრივ მოყვებიან ინსტრუქციას
|
მუშაობენ ინსტრუქციის მიხედვით
|
|
დროის
ლიმიტის დაცვა
|
ვერ ეტევიან განსაზღვრულ დროში
|
უმნიშვნელოდ გააცდინეს დრო
|
დაიცვეს დროის ლიმიტი
|
|
ლიდერის
როლი
|
ლიდერი ვერ მართავს ჯგუფის მუშაობას
|
ლიდერი ზოგჯერ ახერხებს მუშაობის წარმართვას
|
ლიდერი ეფექტურად მართავს ჯგუფის მუშაობას
|
Comments
Post a Comment